Aalten 0543-740010
Doetinchem 0314-216155
's-Heerenberg 0314-343877
Lichtenvoorde 0544-353739
Lochem 0573-250185
Zutphen 0575-743210
Schrijf je in

Backoffice Sales Medewerker

Volop vacatures op commercieel gebied
Lochem
20
2400,00 - 2700,00 bruto per maand
Commercieel
Interessante baan?
Solliciteer nu

Heb jij een positieve en secure houding? Vind jij het prettig om de administratieve werkzaamheden voor het team te regelen om zo samen te werken naar de gestelde deadline? Lees dan snel verder!

Backoffice Sales Medewerker

Over onze opdrachtgever

Onze opdrachtgever is een gespecialiseerd adviesbureau dat zich focust op aanbestedingen. Dit doen zij al ruim 5 jaar voor verschillende branches. De tenderteams zorgen met hun kennis voor creatieve en onderscheidende inschrijvingen. Met hun enthousiasme maakt dit bedrijf van elke aanbesteding een feestje. Ben jij degene die de volgende keer de slingers ophangt?

Wat zijn jouw werkzaamheden?

Als Backoffice Sales Medewerker speel jij een cruciale rol in de Sales afdeling. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van offertes, het plannen van besprekingen en het zorgvuldig afhandelen van de administratie. Jij zorgt ervoor dat alles goed vastgelegd wordt. In deze dynamische functie werk je samen met je collega's van Sales en Marketing. Hierbij ben je een onmisbare schakel aan het begin van de samenwerking met klanten.

Wat vragen wij van jou?

Het is vooral belangrijk dat je plezier hebt in je werk. Net als je collega's wordt je blij van aanbestedingen. Daarnaast zijn er een aantal eigenschappen die jou een uitstekende Backoffice medewerker maken:

  • Je werkt nauwkeurig en zorgt ervoor dat alle cijfers en gegevens in de offertes kloppen;
  • Je kunt goed omgaan met deadlines en kan snel schakelen;
  • Je aarzelt niet om je collega's achter de broek aan te zitten voor informaties zodat offertes tijdig de deur uit gaan;
  • Je bent communicatief vaardig en beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je voelt je verantwoordelijk voor je werk en kan goed zelfstandig werken;
  • Je hebt kennis van Office 365;
  • Je werkt vijf ochtenden per week.

Wat bieden wij jou?

Je komt te werken in een jonge organisatie die snel groeit. Hier is veel ruimte voor je eigen verantwoordelijkheid, persoonlijke groei en ideeën. Samen met je collega's ben jij een belangrijke schakel in het bedrijf. Onze opdrachtgever biedt jou:

  • Een arbeidsovereenkomst voor een jaar, met de intentie om je vast aan te nemen;
  • Een baan voor 20 uur waarbij je 5 ochtenden in de week werkt;
  • Een team van enthousiaste en gedreven collega's;
  • Inhoudelijk interessant en uitdagend werk voor veel verschillende klanten in uiteenlopende branches;
  • De ruimte om jezelf te ontwikkelen, trainingen te volgen en door te groeien;
  • De mogelijkheid tot hybride werken waarbij er minimaal 1 dag in de week samen op kantoor in Lochem wordt gewerkt;
  • Flexibiliteit in het arbeidsvoorwaardenpakket, denk aan werktijden, vakantiedagen en de pensioenregeling;
  • Een laptop en mobiele telefoon.

Sluit dit profiel aan bij jou en heb je interesse? Neem dan contact op met Isabel via 0573-250185 of stuur jouw sollicitatie naar isabel@seesingflex.nl

Sollicitatieformulier

Deel deze vacature
Mail Whatsapp