Aalten 0543-740010
Borculo 0573-250185
Doetinchem 0314-216155
's-Heerenberg 0314-343877
Lichtenvoorde 0544-353739
Lochem 0573-250185
Winterswijk 0544-353739
Schrijf je in

functioneel applicatiebeheerder

Flexwerk Achterhoek
Doetinchem
32
3350
Overheid
Interessante baan?
Solliciteer nu

functioneel applicatiebeheerder

Over onze opdrachtgever

Binnen het team Applicatiebeheer (4 fte) is tijdelijke ondersteuning nodig wegens komende wijzigingen in de personele bezetting.

Als applicatiebeheerder behoor je tot het bedrijfsonderdeel “Informatie, Kwaliteit en Advies”. Dit bedrijfsonderdeel helpt meer rendement halen. Een Multi-discipline dat (integraal) adviseert en faciliteert bij vraagstukken op het terrein van bedrijfsvoering, organisatie en de dienstverlening in het primaire proces. Ze analyseren, adviseren, begeleiden en/of implementeren uiteenlopende organisatievraagstukken en bouwen discipline overstijgende, praktische en werkbare oplossingen. Bovendien dragen zij zorg voor het naleven van wet- en regelgeving alsmede het werken volgens de normen en regels die de organisatie heeft bedacht.

Wat zijn jouw werkzaamheden?

Als applicatiebeheerder:

  • Vind je gemakkelijk je weg in verschillende applicaties
  • Werk je samen in projecten bij de implementatie van nieuwe applicaties
  • Ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor het autorisatiebeheer.
  • Ervaring met datawarehousing in TimeXtender en dashboarding in Tableau is mooi meegenomen

Werkzaamheden:

  • Verzorgen van inrichtings-, beheers- en opleidingsdocumentatie.
  • Beantwoorden van gebruikersvragen en het oplossen van meldingen en incidenten.
  • Analyseren en vertalen van individuele gebruikerswensen in generieke, concrete vraagstukken - én deze omzetten in oplossingen.
  • Begeleiden van verbeterprocessen en het bieden van advies en ondersteuning bij het specificeren en testen van verbeteringen.
  • Verzorgen van managementinformatie.
  • Geven van voorlichting en instructie over nieuwe functionaliteit en mogelijkheden binnen applicaties, samen met de super users.
  • Plannen van de installatie van nieuwe versies en patches, samen met de gebruikers, de leverancier en technisch beheer.
  • Realiseren van de digitalisering van gegevensbeheer.
  • Organiseren van gebruikers overleggen en het deelnemen aan expertgroepen.

Wat vragen wij van jou?

  • Relevante MBO/HBO opleiding, bij voorkeur gericht op informatiedienstverlening en met aantoonbare affiniteit met ICT.
  • Meerdere jaren werkervaring in dit vakgebied.
  • Je werkt vanuit een dienstverlenende en klantgerichte instelling en bent flexibel in jouw werkzaamheden.
  • Je bent communicatief vaardig en in staat om met verschillende disciplines te werken. Daarmee weet je een brug te slaan tussen de klantvragen en onze systemen.
  • Je bent gericht op het steeds ontwikkelen van jouw kennis en vaardigheden.
  • Je bent nieuwsgierig en je vindt het leuk om zaken uit te zoeken.

Competenties

  • Nauwkeurig en resultaatgericht
  • Klantgericht
  • Analytisch vermogen
  • Plannen en organiseren
  • Communicatieve vaardigheden

Speciale eisen

  • Geheimhouding en integriteit is vereist bij vertrouwelijke persoons- en bedrijfsgegevens en beleidsvoornemens.

Wat bieden wij jou?

Wij bieden een tijdelijke functie, voor 3 maanden. Je wordt ingeschaald volgens de CAO gemeenten schaal 9, het salaris ligt tussen de € 2756,- en de € 4048,- bruto per maand op basis van een 36-urige werkweek.

Heb je vragen over de inhoud van de functie en/of procedure, dan kan je contact opnemen met Martine, 0544-221500 of mail jouw CV naar martine@seesingflex.nl.

Sollicitatieformulier

Deel deze vacature
Mail Whatsapp