Aalten 0543-740010
Doetinchem 0314-216155
's-Heerenberg 0314-343877
Lichtenvoorde 0544-353739
Lochem 0573-250185
Zutphen 0575-743210
Schrijf je in

Medewerker Burgerzaken met ambitie

Overheid Achterhoek
Lichtenvoorde
32
3317,00 - 4752,00 bruto per maand
Overheid
Interessante baan?
Solliciteer nu

Ben jij doorgewinterd in het vak van burgerzaken en heb je de ambitie om een stap te maken? Dan hebben wij een zeer dynamische functie waarin coördinatie, beleid en leidinggeven binnen dit vakgebied samenkomen. Je blijft dus bezig met de inhoud van burgerzaken, maar dan op een ander niveau. De vacature mag ingevuld worden door een ervaren kandidaat die 24 tot 36 uur beschikbaar is.

Medewerker Burgerzaken met ambitie

Wat zijn jouw werkzaamheden?

De functie biedt een breed en divers takenpakket. Als schakel tussen de Teamleider Dienstverlening en de medewerkers van team Burgerzaken ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van de Basisregistratie Personen (BRP) en de Burgerlijke Stand (BS).

Je werkzaamheden bestaan uit:

  • ontwikkelen en verbeteren van de werkprocessen, de dienstverlening en de samenwerking en communicatie met internen en externen;
  • door ontwikkelen van het burgerzaken team (samen met teamleider);
  • adviseren en interpreteren van (inter)nationale wet- en regelgeving in complexe en weinig voorkomende situaties;
  • zorgdragen voor de uitvoering van de jaarlijkse zelfevaluatie BRP;
  • budgetbeheer en kredietbewaking;
  • fungeren als vraagbaak voor collega’s;
  • team burgerzaken vertegenwoordigen in zowel interne- als externe overleggen;
  • projectleiding verkiezingen;
  • deelnemen aan vakinhoudelijke projectengroepen;
  • contactpersoon BRP voor de Rijksdienst voor Identiteitsgegevens (RvIG).

Wat vragen wij van jou?

In de rol van Vakspecialist Burgerzaken is uitgebreide kennis van en ervaring met burgerzaken van groot belang. Dat is namelijk de basis van jouw functie-inhoud. Jij coördineert een goede, tijdige en efficiënte dienstverlening op deze afdeling, waarin je altijd oog houdt voor mens en proces. Daarnaast kom je in aanmerking voor deze vacature als je:

  • beschikt over hbo werk- en -denkniveau;
  • vakgerichte opleidingen hebt gevolgd en over enkele jaren aantoonbare ervaring in de genoemde werkzaamheden beschikt;
  • een klant- en servicegerichte instelling hebt;
  • beschikt over goede communicatieve en sociale vaardigheden;
  • een natuurlijke leiderschapsstijl hebt;
  • in staat bent om anderen te inspireren en te motiveren en om iedere dag het beste uit zichzelf te halen;
  • durft door te vragen, lef hebt en omgevingsbewust bent;
  • van nature accuraat bent, met oog voor details;
  • ervaring hebt met de organisatie van verkiezingen.

Wat bieden wij jou?

Naast een zeer afwisselende baan in een gezellig team kun je rekenen op:

  • een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • een goed salaris in functieschaal 9, cao Gemeenten (minimaal € 3.317,- en maximaal € 4.752,- o.b.v. een 36-urige werkweek);
  • een vrij besteedbaar budget boven op je brutosalaris van ruim 17% (IKB). Dit budget kun je voor een groot deel naar je eigen wensen vormgeven. Zo kun je extra vakantie-uren kopen of het laten uitbetalen voor extra inkomen;
  • een (coördinatoren-)toelage;
  • een veilige werkomgeving, waarin je volledig jezelf kan en mag zijn en waar persoonlijke groei en ontwikkeling hoog in het vaandel staan.

Word jij enthousiast van deze vacature? Neem dan contact op met Linda via 0544-221500 of mail naar linda@seesingflex.nl.

Sollicitatieformulier

Deel deze vacature
Mail Whatsapp